Elevbehandling

För att bli riktigt bra behöver man öva, därför har vi praktik i vår utbildning. dels får eleverna arbeta med massage och undersökningar på hemmaplan men det är också så viktigt att få träna tillsamman med läraren. Så ofta vi kan vill vi göra det!

Det är gratis för dig att delta på en elevbehandling.

Du behöver vara med under behandlingen och din hund ska ha fyllt ett år.

I din anmälan anger du ditt namn och telefonnummer samt vilken tid du önskar komma.

Foto 2021-09-02 15 26 26.heic
Foto 2021-12-07 12 27 49.jpg

Elevsidor

Aktiv inlärning

Välkommen till våra elevsidor.
Här hittar du sådant som kan vara läsvärt och sådant som kan hjälpa dig med dina studier.
För att kunna logga in behöver du vara en av våra Hundfysioterapeutelever.

Elevsidor: Studier

Elevsidor

Här hittar du våra elevsidor för unika kurser och utbildningar. Har du tillgång till en av dessa utbildningar så har du antingen blivit tillagd manuellt eller fått en kod. Hör av dig till oss om något inte funkar.

iStock-1503282775.jpg

NYHET!

Nu presenterar vi möjligheten att kunna avsluta sin utbildning  till Hundfysioterapeut.

Elevsidor: Blog2 Custom Feed
Till webbutiken.jpg